Thursday, September 11, 2008

にほんごのクラスはとてもたのしです。

はじめまして。わたしのなまえはグレゴリーです。だいがくのにほんごのがっくせいです。にほんのたべものがだいすきです。おおしいよ。そして、にほんへひこうきでいきました。とうきょうときょうとをみました。きょうとはきれいですね。かえりたいです。どうぞよろしくおねがいします。

Japanese Class is very fun.
Hello. My name is Gregory. I am a university Japanese language student. I love Japanese food. It's delicious. Also, I went to Japan by plane this summer. I saw Tokyo and Kyoto. Isn't Kyoto beautiful. I want to return. Nice meeting you.

4 comments:

タイラ ハルピンーヒリ said...

Cool, ぼくのroomateはときょからきました。Hopefully I'll be able to accompany him back to Tokyo and go to Himeji castle while there.

Asad said...

こんにちはゴレーゴリさん!
あなたのブログはとてもおもしろいですよ。
にほんの食べものについて、どのたべものはあなたの好きなは何(なん)ですか?

When I traveled to Japan in high school, I tried eel for the first time and found it surprisingly tasty, even if the idea is not particularly appetizing.

じゃ、またね!

wayne wagner said...

こんにちはゴレーゴリさん. はじめまして。I bet Japan was really beautiful (kirei). I hope you have a chance to return again!

Michi said...

こんいちは。
わたしは 日本へ いきたいです。とても jealous! きょうとは きれいですよ!
さよなら。